tisdag 9 februari 2010

Utmaning spillbitar - Vinnaren!

Idag är det min födelsedag, och det firar jag med att dra vinnaren i min utmaning som handlade om att skapa med hjälp av spillbitar. 5 superfina bidrag kom in till tävlingen och min kära make fick äran att dra fram vinnaren.

Vinnare blev Tindela (Jenni Sundqvist) med följande bidrag:

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!

Tindela skriver såhär om sin layout:
"Den handlar om dotterns slutande med napp. Eftersom jag bor i Finland talar vi en dialekt där vi säger tutt i stället för napp, därav rubriken.
Spillbitar har använts så gott som överallt, endast bakgrundspappret är helt. Journalingen är helt uppbyggd med spillbitar, likaså fotonmattor och bruna blommorna samt biljetten."

Tindela - skicka din adress till mig så kommer ett litet paket med scrapgodis på posten!

Här kommer bilder på övriga bidrag, med länk till de som har blogg. Tack så mycket alla som deltog i utmaningen!!







Rosemarie




1 kommentar:

UlrikaT sa...

Grattis, vilken snygg LO!