fredag 5 mars 2010

Gult kort

Här kommer ytterligare ett färgkort till den färgswap jag är med i på Svensk Scrapbooking. Den här månaden var det gult som gällde.

Tyvärr har färgerna blivit lite tråkiga på fotot, vilket beror på att jag just nu bara har mobilen att fota med...

Jag har använt mig av en knallgul kortstome och på det sitter ett havregult cardstock som jag embossat med snirklar. Det prickiga pappret är utskuret och embossat med Spellbinders, och texten GUL har jag skurit ut med Gazellen.
Den knallgula blomman har jag gjort själv av samma cardstock som kortstomen, och sedan har jag dekorerat med ett gult band och några gula akryldroppar.

2 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Superfint, gillar blomman =)

Anonym sa...

Kortet är superfint! Och ännu finare i verkligheten som du säger!

Tusen tack! :D