söndag 15 februari 2009

En award


Jag har fått en award av Emilia. Min första, så jag blev väldigt glad =) Titta gärna in till Emilia, hon gör fina saker!!

Här är kriterierna för denna award:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Själv nominerar jag 5 duktiga tjejer som har bloggar som jag gärna tittar in på för att få inspiration:

Kamilla
Veronica
Annica
Sofia
Jeja

2 kommentarer:

Annica H sa...

Tack, tack tack! Så gulligt av dig!
Dina övriga nominerade är verkligen superduktiga scrappare, så jag känner mig riktigt hedrad över att ha hamnat på samma lista!
Återigen, tack så mycket!
Kram Annica H

Kamilla sa...

OOoo Tack, tack!!
Så snällt, det gjorde verkligen en kall bitande måndag lite ljusare :D
Tuusen tack och vilken ursnygg handstil du har!!! Får jag köpa din högerhand?! ;)
Kram kram!!