onsdag 27 maj 2009

LO med många olika sovställningar

Den här LO'n gjorde jag till den sista utmaningen på Stockholm City Scrap. Den här gången var det en bingo-utmaning. D.v.s det fanns en bingobricka med 4x4 rutor, och i varje ruta stod det en sorts dekoration. Man skulle välja sin egen rad, vågrätt eller lodrätt, och ha med alla dekorationer som stod på den raden. Jag valde raden med rub-ons, swirls, charms och blommor. Och eftersom jag vid det laget fått lite blodad tand på det här med LO's så blev det en sådan till den här tävlingen också.

Jag har letat upp massor av olika foton på Aron när han somnat på olika ställen. Jag tycker det är så underbart hur barn kan somna var som helst när de är trötta! Mina favoriter är nog i matstolen under lunchen och i gungan :)

För att hålla ihop alla bilder har jag satt en stor brun cirkel under dem alla. Sedan har jag satt dit swirls från ett ark med självhäftande bårder och swirls, text som jag stansat ut med cuttlebugen, blommor och charms. Blommor hade jag inte riktigt i den orange färg jag ville ha, så jag målade dem med promarker och chalkade dem sedan lite för att få rätt ton. Till sist gnuggade jag dit rub-on-cirklarna för att ringa in Arons huvud på några av korten.
Runt kanten av LO'n har jag skrivit texten till Vargsången (ni vet, den ur Ronja Rövardotter). Den sången sjöng vi för Aron ibland när han låg i magen och när han var nyfödd.

Det här är en LO som jag känner mig väldigt nöjd med!

Inga kommentarer: