fredag 18 februari 2011

Alla hjärtans dag

I måndags var det ju alla hjärtans dag. Jag dekorerade därför en ask med Marabous chokladhjärtan och stoppade ner i min mans jobbväska, så han skulle hitta den på jobbet :)

Jag ville självklart ha lite hjärtan på asken eftersom det trots allt var alla hjärtans dag, men samtidigt skulle den inte vara för söt eftersom han skulle ha med den till jobbet.

Jag har slagit in asken i ett papper som till viss del går i rött, men som är rätt tufft i stilen. På ovansidan har jag dessutom svärtat ned kanterna med distresser. Runt asken har jag lindat lite svart band och gjort en rosett tillsammans med ett rött snöre. I rosetten har jag dessutom satt fast en tag och en hängt en hjärta-charm. I nedre hörnet har jag satt två hjärtan som jag stansat ut ur en läskburk.

2 kommentarer:

Ziro sa...

Jättefin och lagom tuff ask!Jag kan tänka mig att din man blev glad!

Stephi sa...

gillar asken...och rolig idé att stoppa den i väskan :-)