fredag 11 februari 2011

Tillbaka, och en award!

För lite drygt 3 månader sen föddes min andra son, och sedan dess har det varit väldigt tyst här. Jag har helt enkelt inte haft mycket tid till pysslande, och ännu mindre för bloggande... Men min inspiration flödar, så jag ska försöka få lite mer tid framöver!


Under den här tiden har jag även fått en award som jag inte heller hunnit ta hand om och skicka vidare, men bättre sent än aldrig, eller hur? ;-)

Först, ett stort tack till Min mat och vikt som jag fick awarden av! Jag blev så otroligt glad, och det är härligt att få höra att man inspirerar någon!

Med utmärkelsen följer följande regler:
1) Tacka den person som du fick utmärkelsen av.
2) Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3) Dela tre saker som du gillar med dina läsare (eller som du själv gillar)
4) Skicka utmärkelsen till fem bloggar, som du tycker förtjänar denna utmärkelse.


Så, först tre saker jag gillar... Jag satsar på tre saker jag tycker om att ägna mig åt:

1) Scrapbooking
2) Träning, framför allt olika typer av gruppträning
3) Bakning, både kakor och matbröd

Så var det dags att skicka den vidare då. Det blir till 4 superduktiga scrappare som man alltid kan hitta inspiration hos och 1 tjej som inspirerar mig till att leva mer miljövänligt och medvetet.

1) Lillnettans pysselkaos
2) Hemma hos Ulrika
3) Scrapmyrans Värld
4) Veronicas kortmakeri
5) Köpstoppsbloggen

2 kommentarer:

Lillnettan sa...

Oj vilka snälla ord, jag blir jätteglad! Tusen tack! :-D

Ann-Christin sa...

Tack för din award!