lördag 30 augusti 2008

2-årskort

Det här kortet gjorde jag till en kompis dotter som fyllde 2 år.

Pappret med desserter på tycker jag är riktigt härligt! 2-an har jag ritat för hand och klippt ut i dubbelt papper. År har jag stämplat med bokstavsstämplarna från Lidl och färglagt med promarker. Det fanns ju dock inga å, ä, ö, så istället för ring på Å fick det bli en prick från frågetecknet ovanför ett A.


Detaljbild från sidan. 2-an sitter på 3d-kuddar.


Även insidan blev ordentligt dekorerad. På vänstersidan har jag klippt ut några desserter från samma papper som på framsidan. Prickarna och romberna är tjocka klistermärken (det heter säkert något snyggt) från ett ark från Panduro. På högersidan är både blomstämpeln och flickan från Panduro, och flickan är färglagd med promarker.


Matchande signatur på baksidan.

Inga kommentarer: