lördag 9 augusti 2008

Födelsedagskort

När Torgnys kusiner (killar) fyllde år nu så försökte jag göra två kort som inte var fullt så pluttinuttiga. Jag skulle väl kanske inte kalla dem typiskt manliga, men deär iallafall inte typiskt tjejiga. Här har vi det första. Jag har nu fått mina promarker-pennor, och det är underbart! Däremot har jag inte så stort utbud än på stämplar att färglägga...


Stämplarna kommer från Panduro, och de är färglagda med promarkers. 27 har jag skissat själv och klippt ut i dubbelt papper för att få lite stabilitet.



Jag har sett vissa som också dekorerar baksidan med matchande färger, och jag tycker det är så snyggt. Så det ska jag se till att fortsätta med! Tass-stämpeln har jag tagit som min signatur nu. Runt cirkeln har jag stämplat med ett semikolon som följde med mina alfabetsstämplar.

Inga kommentarer: