lördag 16 augusti 2008

Lycka

Det här kortet gjorde jag till Svenska scrapbookings augusti-tävling. Utmaningen var att skapa på temat lycka. Så jag såg till att göra ett Lycka-kort.


Eftersom jag inte har så många stämplar än så gjorde jag en egen liten pojke. Som förlaga använde jag ett kort på min son. Pojken är sen färglagd med promarker.



Även insidan är ordentligt dekorerad här. Texten har jag skrivit ut på datorn. På vänstersidan sitter en tag som går att dra ut, och på den står en liten personlig hälsning. Snirkelstämplarna på högersidan är från Panduro. Fjärilen och sländan har jag köpt på Tradera, och de är utstansade i cardstock tror jag.


På baksidan sitter min signatur. Jag tyckte det var riktigt snyggt att jag hittade en snutt rutigt, orange papper till cirkeln som matchar bakgrunden.

Inga kommentarer: