måndag 22 september 2008

Bebiskort

Här är ett kort som vi skickat till några vänner som precis fått sin första bebis, en liten kille som heter Wilgot.

Bokstäverna skrev jag ut från datorn för att ha som mall. Varje bokstavssida är utklippt i olika papper och jag har sedan satt ihop dem med 4 ringbrynjeringar.

På första sidan sitter en bild med den yngsta brodern i Peter Pan. Jag har skrivit ut honom från Målarbok på nätet och färglagt med promarker.



På nästa sida har jag lagt in vad bebisens namn betyder. Texten har jag skrivit ut på skrivaren.


Tredje sidan. De små fotavtrycken är utstansade med en punch.


På fjärde sidan har jag skrivit lite nyckelord för bebisens stjärntecken. Rubriken har jag skrivit på en själhäftande bård från Panduro.

På sista sidan har jag skrivit en personlig hälsning, så den lägger jag inte upp här.


På baksidan sitter min signatur och en bård med bebisfötter som jag har gjort genom att använda fotpunchen flera gånger brevid varandra.

1 kommentar:

Hjärtan på tråd sa...

Häftigt kort!!
I vilken storlek har du gjort den i??