måndag 29 september 2008

Cirkelkort

Här är ett kort i lite murrigare färger. Jag kände för att göra ett som inte var så sött och pluttignuttigt.

På framsidan har jag satt en bit filtbård och två brads. Dessutom en magnoliastämpel som jag färglagt med promarker och satt fast med 3d-kuddar. Jag hade egentligen tänkt måla flickan i färger som var mer lika pappret, men jag hade inga sådana... Så jag tycker det blev bra såhär också!



På insidan av kortet har jag hållit kvar temat med cirklar. På vänstersidan har jag klippt ut några cirklar från samma papper som framsidan och klistrat fast dem tillsammans med en kalenderstämpel från Inkido. På högersidan har jag satt två matchande papper och i skarven mellan dem har jag satt en bit svart spets.


På baksidan sitter min signatur. Även här har jag klippt ut en cirkel från samma papper som framsidan och använt. Dessutom har jag satt på en bit från filtbården.

Inga kommentarer: