lördag 11 oktober 2008

Diana-kort

Det här kortet gjorde jag redan på min pysseldag för en månad sen, men jag har ju inte kunnat visa upp det förrän nu. Det är till Arons kusin Diana på hennes 2-årsdag.



Flickan är en Magnoliastämpel som jag färglagt med promarker och satt fast med 3d-kuddar. Längst ner har jag klistrat fast två band som flickan sitter på.



På vänstersidan har jag stämplat Diana med mina bokstavsstämplar från Lidl och färglagt bokstäverna med promarker. Jag har också stämplat med min kalenderstämpel från Inkido och det rosa pappret under den är ett vitt papper som jag färglagt med promarker för att matcha färgen på framsidan av kortet.

På högersidan har jag stämplat en bård med hjälp av 7 olika blom- och bladstämplar från Panduro. Jag har också stämplat en örn och en uggla från stämplarna från Lidl och färglagt med promarker.


Matchande baksida med min signatur. Runt det runda pappret har jag dragit med min röda stämpeldyna.

Inga kommentarer: