tisdag 14 oktober 2008

Frostigt julkort

Det här är det andra av mina bidrag till Svensk Scrapbookings CC. Här var utmaningen att göra ett höst/vinter/jul-kort med en stämpel från Inkido. Givetvis var jag då tvungen att göra ett kort med min kalenderstämpel eftersom det är en av mina favoriter.


Som kortstome har jag använt vit cardstock, och på den sitter först en bit ljusblå cardstock och sedan ett papper med snöflingor på. Runt kanten den blå cirkeln har jag dragit med en edge distresser för att få den lite ruffig. Och så lite blingstenar i hörnen.

På insidan har jag på vänstersidan klippt ut några snöflingor från samma papper som framsidan och klistrat upp. Och på högersidan har jag satt en bit blått papper och stämplat små stjärnor i hörnen.


Baksidan med ytterligare en utklippt snöflinga och min signatur.

Inga kommentarer: