måndag 22 september 2008

Grattiskort

Det här är ett kort jag gjorde för några veckor sen. Det är det första jag gjorde sen jag fått min första Magnoliastämpel!



På framsidan sitter Magnoliaflickan, och hon är färglagd med promarker. Grattis är stämplat med bokstavsstämplar, och i mitten av blommorna sitter mina nya färgglada brads. Den röda ramen runt flickan är ett vitt papper som jag målat med promarker för att få samma färg som på flickans blus. På höger sida har jag klippt 3 hål i pappret så blommorna sitter fast på pappret som sitter bakom.


Matchande baksida med min tass-stämpel och signatur.


På insidan använde jag för första gången min nya svarta filtbård. Jag klippte loss bitar och satte ihop det till en svirl som jobbar sig upp över sidan. Blommorna är utstansade med en punch och hörnsvirlen på högersidan är en stämpel från Panduro.

Inga kommentarer: