måndag 29 september 2008

Bi-kort

Det här kortet fick jag inspiration till så snart jag såg pappret som jag satt på framsidan. Det gav mig direkt en känsla av bivaxkaka. Det här är ett bra-att-ha-kort, dvs som går att använda till vad som hellst.

Här på framsidan så har jag för första gången använt pärlor på ett kort. Jag har trätt upp dem på ett papperssnöre som jag färgat gult med promarker. Biet är en stämpel från Lidl som jag färglagt lite smått med promarker.



Insidan av kortet är ganska sparsmakat, men går i samma färger som framsidan. Den orange blomman är en vit som jag färglagt med promarker för att få rätt färg, och de gula spröten är samma papperssnöre som på framsidan. Jag har även satt en liten bistämpel även här inne.


Baksidan av kortet med min signatur följer samma färgtema som resten av kortet.

Inga kommentarer: