torsdag 18 december 2008

Kamouflagekort

Här är ett grattiskort till en kille som tycker om att spela airsoft. Därav den militära looken! Jag har använt ett svart cardstock som kortbas och det mönstrade pappret är från Basic Grey. Jag fick lov att fota kortet på kvällen, och med blixten så blev fotot mycket ljusare än vad kortet är i verkligheten.

Här har min söta flicka från Magnolia fått bli en militär i kamouflagefärgade kläder. Jag tycker det blev riktigt häftigt! Kistan som hon sitter på har jag ritat själv, och lövhögen har jag gjort genom att maska ihop en lövstämpel från Magnolia flera gånger. Alltihop är färglagt med promarker. Texten är utstämplad i vit cardstock.

På insidan har jag satt fast samma mönstrade papper, och på högersidan har jag satt en bit beige cardstock att skriva hälsningen på. Cardstocken har jag rispat på kanterna.

På baksidan sitter mer av det mönstrade pappret och min signatur.


4 kommentarer:

Lillnettan sa...

Hihi, det här måste jag visa för min man (airsoftspelare och fd. yrkesofficer)! :-D Jättefint!

lillis70 sa...

Hon blev ju jätte cool som militär!!!

Mirameja sa...

Läckert gjort!

Karolina/karehed sa...

Det är roligt att det går att få så olika stilar på Magnolia-flickan. Hon är en liten cooling i sina kamouflagekläder :o)