måndag 1 december 2008

Godisburk

Här är en godisburk som jag gjort för att ge bort i present. Jag använde mig av en honungsburk som jag tvättat bort etiketten ifrån. Det här är det första jag altrat, och det var roligt! Så det blir nog mer framöver...

Runt själva burken satte jag ett blått papper och på det har jag satt några klassiska silverstjärnor. I den urklippta cirkel sitter en större silverstjärna och två blommor med blingstenar i mitten. Runt kanten på locket har jag först satt ett mörkblått organzaband och ovanpå det sitter ett rött silkesband.

På toppen av locket har jag satt en hög med blommor av olika sort, och även en stor silverstjärna. I mitten av blommorna sitter en blingbrad. Jag har också satt på några blingstenar.

Närbild från sidan.


1 kommentar:

annbe sa...

Vilken kul användbar idé med en adventskalender i form av tetror!