lördag 22 augusti 2009

Julkort med snöstjärnor

På framsidan har jag satt en bit julpapper med snöstjärnor som har ett lager glans på sig. 24-rutan är en stämpel som jag stämplat på en bit papper med ljusa snöstjärna på, och sedan klippt ut längs med kanten. Snöstjärnan längst ner till höger har jag klippt ut ur bakgrundspappret och höjd upp på 3d-kuddar. Texten God Jul har jag klippt loss från ett band, och till sist har jag satt på några genomskinliga halvpärlor.
På baksidan sitter mer av samma bakgrundspapper som på framsidan, och min signatur som jag satt på samma papper som 24-stämpeln på framsidan.

2 kommentarer:

Pippin sa...

Härliga julkort! Jag som är jultokig tycker att det är så kul att kunna börja med julkorten igen.
kram
Pippin

Lisbet sa...

Jättevackra och annorlunda kort. Det gilas. Titta gärna in hos mig när tid finnes.