lördag 26 december 2009

Grått kort

Här kommer ännu ett kort till den färg-swapp jag är med i. Denna månad var det grått och silver som gällde, och tjejen som skulle få kortet är en rockbrud. Därför försökte jag få till ett lite tuffare kort.

Tyvär blev det här fotot lite suddigt, och det såg jag inte förrän efter att jag skickat iväg kortet. Så då var det ju försent att ta ett nytt.....

Jag har tagit en mörkgrå kortstome och på det sitter ett ljusgrått cardstock som jag embossat i cuttelbugen. Texten grå har jag stansat ut i mossgummi och blomman har jag gjort själv. Den understa blomman är utstansad i en läskburk och i den sitter en blomma som jag gjort själv i grå cardstock. Även bladen har jag gjort själv.

Kedjan har jag fäst med ett runt gem i ena änden och en grå brad mitt på. I den andra änden har jag hängt en blom-charm. Jag har också satt på ett band med döskallar och några grå halvpärlor.


Närbild på blomman och bladen.


På baksidan har jag satt ett likadant embossat papper som på framsidan, två utstansade blommor och ett blad som jag skrivit min signatur på.

2 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Supersnyggt med ett gråttkort! Nu finns mina askar i bloggen ;)

ScrapMyran sa...

Gott Nytt År!! Vi ses väl under nästa =)