fredag 7 maj 2010

En award!!

Jag har fått en award!! Av underbara Scrapmyran! Och min motivering var "bästa träffsällskapet!" =)




Självklart ska jag själv motivera 7 personer till som får denna härliga award. Så här kommer 7 bloggar som är fulla med kreativitet och inspiration:

1. Veronica - Supertrevlig tjej som gör så mycket snygga saker!
2. Emelie - Ett föredömme när det gäller att scrappa om sig själv!
3. Miss Cutiepie - Tips och inspiration i massor, i båda hennes bloggar!
4. Fruarna Lilja - Murriga och härliga alster, med många snygga stämplar!
5. Pia - Stilrena layouter i helt underbara färger!
6. Maiden - Massor av supersnygga och tuffa alster!
7. Lillblomman - Helt underbara färger och så snygga saker!

Inte nog med att man ska skicka awarden vidare, man ska även skriva 7 saker om sig själv. Så här kommer lite info om mig =)

1. Jag är lite av en datanörd
2. Jag bor i ett underbart hus som vi byggde förra våren
3. Jag är lajvare, så någon gång under året lever jag medeltidsliv i några dagar
4. Jag tycker om att laga mat och att baka
5. Jag älskar choklad!
6. Jag tränar gärna på gym
7. Jag tycker mycket om att läsa böcker, men jag hinner inte med det så ofta just nu

1 kommentar:

the80sme sa...

Tack snälla för den söta motiveringen! ♥