onsdag 30 september 2009

På rymmen

Det här är mitt sista alster från Enköpings pysselträff. Layouten är gjord efter en skiss i en tidning, och det var Scrapmyran som utmanade mig att använda den.

Jag har använt mig av fyra olika mönstrade papper som kommer från tre olika märken. Jag tycker det är häftigt när man hittar papper från olika tillverkare som matchar väldigt bra ihop.

Jag blev väldigt nöjd med både färgsättningen och hela intrycket på denna layout.

Närbild på blommorna. Jag har blandat både köpta blommor, blommor jag stansat ut med retro-puncharna och blommor jag klippt till på fri hand.


Journalingen ligger dold på layouten, för jag fick inte riktigt plats med den där den skulle vara enligt skissen. Såhär ser det ut när man drar ut den.


Och här är hela journalingtagen utdragen.

1 kommentar:

ScrapMyran sa...

Vad roligt att se resultatet - jag tycker den blev jättebra! Hittade inte riktigt till den där träffen på hemsidan men om det var den 10:e så kan inte jag för vi har spelning med bandet =( men om du vill ses ändå så är du välkommen på black metal konsert =)