söndag 9 november 2008

Fars dagskort

Det här fars dagskortet har jag gjort till min pappa. Och eftersom han nu har fått det så kan jag visa upp det i bloggen!


På framsidan så använde jag åter igen min egen filur med blomma, och den är som vanligt färglagd med promarker. Jag valde på det här kortet att använda lite mer färgstarka och mönsterfulla papper än vanligt, men det blev riktigt bra! Texten PAPPA har jag textat själv och klippt ut ur blå cardstock.


På baksidan har jag satt min signatur och använt samma papper som på framsidan.

1 kommentar:

Mirameja sa...

Tjusig krumelur!

Läste lite om erat husbygge, spännande!
Fotot på Ripan, eller huset som är på fotot, ligger strax bakom vårat dagis (i Sundborn). Vi tänkte bygga ett Domherren, men köpte i stället ett annat. Våra ompisar byggde Lövsångaren förra året, de har tomten kvar nu..
Lycka till!

Jessica