söndag 9 november 2008

Tigerkort

Här är ett grattiskort som kanske kommer skickas till någon kille framöver. Jag satsade på att göra ett kort utan något rosa =)


Som kortstomme använde jag svart cardstock och på framsidan har jag sedan satt ett randigt papper i olika gröna och grå nyanser. Tigerbilden har jag skrivit ut från Målarbok på nätet, och färglagt med promarker. Runt kanten på pappret har jag först dragit med promarker i färgen ivory, och sedan har jag gjort streck med en smal svart penna för att få en snygg ram. Grattis har jag stämplat med bokstavsstämplar.


På insidan har jag satt en bård högst upp av samma randiga papper som på framsidan, och det stora ljusgula pappret är samma som sitter på grattis-taggen på framsidan.


På baksidan sitter min signatur som vanligt, i matchande färger.


Inga kommentarer: