fredag 14 november 2008

Flicka med paket

Jag har precis fått hem en ny stämpel, och var självklart tvungen att prova den på ett kort! När man som jag inte har så många stämplar, så blir varje ny en stor sak =) Jag har dessutom köpt lite nya promarker också, så jag har fördubblat antalet färger nu!

På framsidan så utgick jag från färgerna på det randiga pappret. Stämpeln är från Sarah Key, och jag har färglagt den med promarker. I mitten av den stora blomman sitter en bling-brad, och i de andra blommorna och i hörnen har jag limmat dit blingstenar.

På insidan fick jag sätta dit ett ljusare papper som går att skriva på, eftersom kortstomen är mörkgrå. Sen har jag även satt dit lite utstansat, och allt matchar färgerna på framsidan.


På baksidan har jag använt en blomstämpel som jag inte minns var den kommer ifrån. Jag har sedan färglagt den med samma pennor som på framsidan, och i mitten sitter min signatur.


Inga kommentarer: