torsdag 1 januari 2009

Alvkort

Här kommer ett kort för valfritt tillfälle. Jag upptäckte att jag hade slut på kort utan någon text, så jag passade på att göra ett med min nya julklappsstämpel.

På framsidan har jag satt min nya stämpel med en alv från stämpelboden som jag har färglagt med promarker. Stjärnorna är en filtbård, och i mitten av två av blommorna har jag satt brads, och i den sista en halvpärla. Till sist avslutade jag med några hjärtan i olika färger till vänster.

På baksidan har jag hållit mig till samma färger som på framsidan när jag satt dit min signatur. Även här har jag använt en ny stämpel för cirkeln.

På insidan har jag på vänstersidan satt in en bit matchande papper och på högersidan har jag stämplat in en vägskylt. I den kan man sedan skriva in grattis, tack eller vad som passar. I mitten av blomman sitter ett litet hjärta.

Inga kommentarer: