lördag 10 januari 2009

Bebiskort

Här är ett kort jag gjort till en kompis som fått barn precis, och jag använde mig av en skiss från 2 Sketches 4 You till det. Den nyfödda är en liten kille, men jag ville göra något annat än ett typiskt blått bebiskort.

Det mönstrade pappret är ett presentpapper som jag tyckte var så snyggt att det passade på ett kort. Stämpeln är från Rachelle Anne Miller och jag har färglagt den med promarker. Runt kanten på alla papper har jag också dragit med en promarkerpenna i matchande färg. I mitten av blommorna och högst upp i högra hörnet har jag satt genomskinliga halvpärlor. Till sist har jag en charm i metall med texten baby, som jg satt fast med en bling-brad.

3 kommentarer:

Unknown sa...

super cute card, love that background paper! Great take on Kazan's sketch!

Unknown sa...

I think your card is lovely and you did an awesome job on this sketch.
Thanks for playing
:) Kazan

Unknown sa...

This is adorable! I love the papers!