torsdag 28 oktober 2010

Stenar mellan tårna

Den här layouten från vår Rhodos-semester gjorde jag efter en skiss i en tävling i somras, men jag kan verkligen inte komma på var någonstans som tävlingen var... Och jag skickade aldrig in mitt bidrag heller...

Jag har använt mig av ett grönt cardstock som bas och på det sitter det härliga pappret från Imaginisce, serien Splash Dance. Jag har sedan skurit ner mina foton så att de tillsammans bildar en fyrkant som sitter på en grön fotomatta.

Rubriken består av bokstäver utstansade i mossgummi och tiny alphas. Journalingen har jag skrivit på ett grönt papper som är halvgenomskinligt, och sedan fäst det med orange brads.

Dekorationen nere till höger består av en stor brad och ett antal fisk-knappar där jag klippt bort knappöglan på baksidan. De går verkligen i samma färger som pappret, så det är nästa svårt att se att de sitter ovanpå :-)

Inga kommentarer: