måndag 9 november 2009

Bröllop

Den här layouten gjorde jag till en bingo-utmaning. Den rad jag valde innehöll bling, embossing, korsettsnörning och blommor.

Jag gjorde layouten med några av våra bröllopsfoton, och det var första gången jag fick till en lite romantisk look. Jag har sett till att raspa alla kanter, och där det blev stora jack i bakgrundspappret har jag satt in lite rött papper, på samma sätt som under korsettsnörningen.

Journalingen har jag skrivit på en tag som jag har stuckit in under ett av fotona.


Närbild på korsettsnörningen med öljetter, floss, charms och pärlor.


Närbild på bröllopsbuketten som jag bundit ihop av några blommor och blad.


Närbild på den embossade hjärt-braden. Från början var den vit med rosa prickar, men jag tyckte den passade bättre i rött.

1 kommentar:

ScrapMyran sa...

Vilka härliga bröllopsfoton! Gillar det svart/guldiga julkortet - helt i min smak! Tänkte bara säga att jag äntligen fått tummen ur och anmält mig till Scrapgalens scrapmara 5 dec - så nu ses vi! får se om jag får med mig någon av de andra också =)