söndag 15 november 2009

Julkort i blått, vitt och silver

Här är ett julkort som jag gjort efter en skiss hos Passion for ProMarkers och färgerna (blått, vitt och silver) har jag tagit från en utmaning hos Colour Create Challenge Blog.

Här har jag återigen använt min stämpel med snögubbar, och färglagt dem med ProMarker. Runt kanten av stämpelmotivet sitter snöstjärnor, både utstansade och brads. Texten God Jul är peel offs, och jag har satt dem på en bit cardstock som jag stämplat på med water markdynan. Längs kanten har jag dragit en sträng med stickers, och den är fastsatt med bling-brads. Lite peel offs och bling fick det bli också.

Närbild på snöstjärnorna.

Närbild på det färglagda stämpelmotivet.


Närbild på God Jul-skylten.

7 kommentarer:

Gina sa...

gorgeous card
Thanks for joining us at PFP this week
Gina xxx

lil-paper-pixie sa...

Adorable!! Love the image, thanks for playing along at PFP.

Hugs

Sarah

The Crafty Den sa...

Hi Pernilla, what a cute card. The image is adorable and the papers are gorgeous. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Michele Roos sa...

Such an adorable card. Love the image you've used and the colouring also. Thanks for joining us this week at PFP. Hugs Michele x

Wiccababe sa...

lovely card
thanks for joining in at PfP this week and good luck - look out for the new challenge at 9am tomorrow
Debbi
xx

Mina sa...

such a great frosty card, I love that fun cute image...thanks so much for joining in with the Colour Create challenge
Mina xxx

Janiel/ janny sa...

What a cute crad.. THat image is so CUTE!! It made me chuckle..
Thanks for joining us at Colour Create..
hugs, Janiel