söndag 8 november 2009

Sådan far - sådan son

Det här är den första layouten jag gjort som inte är till en utmaning av något slag. Så eftersom jag inte hade något att gå efter tog den sjukt lång tid att bli klar med trots att den är ganska enkel i stilen.
Fotona föreställer dels min son, dels min man (för massor av år sedan). Jag plockade ut färgerna blått, grönt och gult från fotona och lät allt annat på layouten gå i de färgerna. Flickan nere i hörnet är en stämpel som jag färglagt med promarker. Texten är utstansad ur cardstock, och raderna till journalingen har jag stämplat i färgerna blått och grönt de med.



Närbild på blomman som jag gjort själv genom att ta en bit gult band och trä en tråd längs ena sidan och sedan dra ihop en. I mitten sitter en bling-brad.



Närbild på några av de söta bradsen.




Ännu fler söta brads!

Inga kommentarer: